maandag 27 oktober 2014

WOLF&WOLKJE en de wonderlijke ananaslamp!

Als uitloper van hun laatste boekentelg het 'Mini woonboek', heeft het duo achter het populaire woonblog.be nu ook een webwinkel gelanceerd met originele spulletjes voor de kinderkamer: Wolk&Wolfje.

In al mijn naïviteit geloofde ik dat deze webshop, bij gebrek aan eigen kroost of zelfs maar metekindjes, redelijk onschadelijk zou blijken voor mijn portemonnee. Natuurlijk was dat buiten mijn jeugdige inborst en vooral deze absoluut onweerstaanbare ananaslampen gerekend. NEED. A. PINEAPPLE. LAMP. IN. MY. LIFE. NOW!

Pineapple lamp van Goodnight Light - geel

Wie mij kent, weet dat ik een zwak heb voor alles met ananassen/palmbomen/flamingo's (u leest er hier meer over). Over dus naar het dilemma van de dag: welke kleur zal er in mijn living belanden?
Pineapple lamp van Goodnight Light - geelPineapple lamp van Goodnight Light - geel
Pineapple lamp van Goodnight Light - muntPineapple lamp van Goodnight Light - munt
Pineapple lamp van Goodnight Light - rozePineapple lamp van Goodnight Light - roze
Wie leuke spulletjes zoekt voor (onder meer) kinderkamers: check -op eigen risico uiteraard- Wolk&Wolfje!
Photo courtesy of Wolk&Wolfje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x